חדש- הסנריו העוצמתי!

חיה
בסרט

זאנר חדש בעולם ההפקות

קצת עלינו

שיפקה- המותג המוביל והנחשק בקרב נשות הציבור החרדי, קם מתוך מטרה אחת: לתת לנשים כוחות. להטעין אותן באנרגיה, שמחה ומטעני אמונה.

אנחנו מפיקים אירועים, ימי גיבוש, כנסים, מופעים ונופשים עבור ארגונים, רשויות מקומיות, חברות ענק ומוסדות כשהמכנה המשותף של כולם: לקוחות שרוצים לתת לנשים המשתתפות באירוע את הטופ שבטופ, ולהעניק להן חוויה מושלמת, יוצאת דופן, שתלך איתן הביתה לאורך זמן.

שיפקה- שילוב מנצח של הקפדה על כשרות ברמה הגבוהה ביותר,  הן בתחום הארוח והארוחות, והן בתחום התוכן, יחד עם הקפדה מושלמת עלמקצוענות, ניראות, סטייל, שפע, פינוקים, הפתעות  ויחס מדהים ואישי לכל אורך הדרך.

המשובים  הנלהבים מעשרות הלקוחות המאושרים שלנו הם הדלק שלנו להמשיך לייצר ולהפתיע בכל פעם מחדש אותן, וגם אותנו:)

בעשור האחרון  השתתפו באירועים שהפקנו למעלה מ-15000 נשים כשכל אחת מן המשתתפות חזרה לחייה מלאת אנרגיה, שמחה וכוחות.

מיום ליום אנו מקבלות יותר ויותר פניות מארגונים, וועדי עובדים ורשויות מקומיות לספק לעמיתותיהן את שירותי שיפקה. המותג שכבש את ליבותיהן של עשרות אלפי נשים  שהרמה והאוירה חשובה להן. העובדות פשוט מודיעות להנהלה: אירוע – רק עם שיפקה. והן צודקות.

מה שכבש את ציבור הנשים מעבר לרמת הכשרות- הוא היחס והכבוד לו הן זוכות. זה קורה פשוט משום שאנו מכבדות ומעריכות את הזמן, ואת הכח שהשקיעה כל אשה כדי להגיע. זו הסיבה שדיילות השירות המפנקות שלנו תמיד תסתובבנה סביב הארוחות ותדאגנה שכל אחת נהנית מכל רגע לפרטי פרטים.

אתם המנהלים, מקבלים ראש שקט לכל אורך התהליך, החל מפגישת ההכרות וכלה בבניית קונספט מפתיע, עיצוביים גרפיים והפקות דפוס, ניסוחים והזמנות,  תאום אולמות וחוזים , אטרקציות וסיורים , תפריטים וארוחות, תכנים ומופעים, הקרנות ותאורות, מתנות והגרלות ועוד עשרות פרטים קטנטנים שיוצרים לכם יחד אירוע ענק ומרגש!

 

 

מה שכבש את ציבור הנשים מעבר לרמת הכשרות- הוא היחס והכבוד לו הן זוכות. זה קורה מתוך כך שאנו מכבדות ומעריכות את הזמן, את הכח, ואת הכסף שהשקיעה כל אשה כדי להגיע. מי כמונו, הנשים, יודעות כמה שעות של תכנונים מקדישה אשה עד שהיא יוצאת מן הבית , וכמה הימים בהם היא נעדרת מביתה מתוכננים לפרטי פרטים עם רשימת הוראות בלתי נגמרת כדי להשלים את מקומה.
וכשהיא כבר כאן- חשוב לנו שתרגיש שהמאמץ היה שווה.
הרי כולנו חווינו במהלך חיינו את התחושה המתסכלת של לצאת, לפנות ערב, יום יומיים, לצפות, לחכות ולהרגיש שהמאמץ לא היה שווה את התוצר.
אצלינו זה ממש ההפך. כל אשה מגיעה אלינו עם הר של ציפיות. ומקבלת הרבה מעבר לכל מה שציפתה.

האמת היא שביום יום אין לנו זמן אפילו להרגיש שאנחנו צריכות כוחות. ופתאום כשמישהו "סחב" אותנו והגענו, רק אז אנחנו מבינות עד כמה אנחנו צריכות את המטענים, המטענים שיסייעו לנו להנות מכל אתגרי החיים, להבין שהחיים לא מתחילים ביום שהאתגר נפתר. להבין שהאתגרים הם החיים בעצמם, והאושר לא נמצא רק מעבר להם.
לדעת שתמיד אפשר לבחור להתמלא, להתחזק, לשמוח ולצמוח, ולשיר על כל יום של חיים.
כשאנחנו חוזרות מן הנופש אנחנו רואות איך כל הבית נראה אחרת. כי את, אני וכולנו- אנחנו הקטר. וכשהקטר מלא כוחות, אמונה ושמחה- כל הבית אחריו. וכל הבית נראה אחרת.

אז אם גם אתם רוצים להנות מתהליך הפקה כייפי ורגוע

אם אתם חולמים על אירוע שלא ישכח,
על עובדות מעריצות עם עיניים בורקות מהערכה,
אם אתם רוצים לתת לנשים בדיוק מה שהן מצפות ורוצות,

חייגו אל שיפקה- החברה החרדית היחידה שמשלבת באופן פלאי שירות אישי,
ערכים, כשרות מהודרת, תכנים לנשמה, יחד עם יוקרה, סטייל ומקצוענות לכל אורך הדרך.

כי רק אנחנו כנשים, נפיק עבור נשים את הארוע המדוייק והמפנק ביותר.

כאן בשבילכם,אישית

 

אסתר סדובסקי

סנריו חדש!

חיה
בסרט

זאנר חדש בעולם ההפקות

החזון שלנו

להטעין נשים בכוחות שמחה ואנרגיה, ולייצר עבורן תמיד את האירועים, הכנסים , ימי הגיבוש והנופשים הכי מפנקים הכי  חדשניים והכי כיפיים שרק אפשר. אנחנו משקיעים שעות של מחשבה  כדי  לקדם,לפתח ולייצר תמיד את המילה האחרונה בתחום ההפקות. וזאת מתוך אמונה שכאשר אשה מגיעה לאירוע מגיע לה לא פחות ממושלם.

שיפקה חרטה על דגלה מתן איכות ושרות ברמת על, תוך הקפדה מהודרת על כשרות גבוהה, תכנים מלוטשים ואוירה מרוממת .

בין לקוחותינו

Asset 14

יום שיא עולמי לצוותות, רוצה להתרשם?

נופשים
שיפקה ביז
המשרד להגנת האורח
סדנאות
ארועים וכנסים
חדש! מופעים